|
|
Η δημιουργία του Μελιού
Στις αυλές ενός νεοκλασικού κτηρίου της οδού Σπετσοπούλας 7 στην Κυψέλη αλλά και στο ζεστό, εμπλουτισμένο και κατάλληλα οργανωμένο περιβάλλον των αιθουσών του, δημιουργήθηκε το 1978 το τρίτο Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο της Αθήνας, «ΤΟ ΜΕΛΙ», με αγάπη, φροντίδα, σεβασμό σε ό,τι πολυτιμότερο έχουμε: τα παιδιά μας! Ένα ελληνικό σχολείο που χαρακτηρίζεται από διαχρονικότητα, παράδοση, ιστορία κι ο χαρακτήρας του είναι κοσμοπολίτικος.
|
|
Το Μέλι σήμερα
Από το 1985 μέχρι σήμερα λειτουργεί με νέα διοίκηση, την Νηπιαγωγό ΕΛΣΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ. Η χρήση σχολικών λεωφορείων για την καθημερινή μετακίνηση των μικρών μαθητών στο σχολείο γίνεται απαραίτητη από το 1987. Τα παιδιά είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν από πολύ νωρίς ορισμένους κανόνες για την ασφαλή μεταφορά τους με το σχολικό λεωφορείο.
Η νέα πτέρυγα του Βρεφικού – Παιδικού Σταθμού στο «ΜΕΛΙ» εγκαινιάστηκε το 1992. Με την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας, δημιουργούνται ολιγομελή τμήματα υποστηριζόμενα από άριστα εξιδεικευμένο κι ευδιάθετο προσωπικό. Το παιδί του Μελιού βιώνει το ζεστό, φιλόξενο περιβάλλον του και κινείται, δρα, παίζει, εργάζεται αυτόνομα και ομαδικά, μαθαίνει γρήγορα κι εύκολα στο δικό του ρυθμό και χρόνο.
Η ασφάλεια του χώρου, η καθαριότητα, η ευρυχωρία, η προστασία από ελεύθερη πρόσβαση, η άγρυπνη φύλαξη από το προσωπικό μας, τα χαρούμενα παιδάκια, αλλά κυρίως η φιλοσοφία μας και η εμπειρία μας είναι τα όπλα μας.
Το 2005 εγκαινιάζεται το Melidream ένας νέος πολυχώρος δημιουργικού παιχνιδιού, θεάτρου, εικαστικών και ποικίλων δραστηριοτήτων.
Το 2019 και τα 3 χρόνια αργότερα, αποτέλεσαν μια περίοδο πρωτοφανών δυσχερειών, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Την ίδια όμως στιγμή οι ανάγκες σε ψηφιακές δεξιότητες αυξήθηκαν κατακόρυφα, αφού μεγάλο μέρος των μαθημάτων και συναντήσεων άρχισε να γίνεται διαδικτυακά. Επίσης η απαίτηση σε τεχνολογικά μέσα και εργαλεία όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές, tablets, έξυπνα τηλέφωνα, κάμερες και άλλα συστήματα επικοινωνίας έγιναν απαραίτητα για όλους, όπως φυσικά και οι δεξιότητες χειρισμού τους.
Έχει ειπωθεί πολλές φορές, και είναι αναμφισβήτητο γεγονός, ότι η πανδημία λειτούργησε ως «ψηφιακός επιταχυντής» και για τα εκπαιδευτήρια.
Η παγκόσμια κρίση υπογράμμισε την ανάγκη για ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα και στην εκπαίδευση.
Το «ΜΕΛΙ» ένας διαχρονικά παραδοσιακός εκπαιδευτικός χώρος με τεράστια εμπειρία στην αντιμετώπιση δοκιμασιών κι αλλαγών, άντλησε τα διδάγματα αυτής της περιόδου, που διαμορφώνουν το μέλλον της εκπαίδευσης, έδωσε έμφαση στη σημασία της ευελιξίας, της ένταξης και της τεχνολογικής επάρκειας στην προετοιμασία των μαθητών για έναν ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο. Ανταποκρίθηκε στις νέες προκλήσεις με ψηφιακές παραμέτρους και διαστάσεις της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής και εναρμονίστηκε με την ομαλή απόκτηση των αντίστοιχων γνώσεων και δεξιοτήτων.
Σήμερα το «ΜΕΛΙ» είναι ένα σύγχρονο σχολείο όπως αποδείχτηκε όλα αυτά τα χρόνια, που μπορεί κι έχει την δυνατότητα να προσαρμοστεί γρήγορα, ενσωματώνοντας δια δραστικά και ελκυστικά στοιχεία στα δια ζώσης ή τα διαδικτυακά μαθήματα του διατηρώντας πάντα στο μέγιστο το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών του.
|
|
Ο χαρακτήρας του Μελιού
Το Μέλι φιλοδοξεί να διατηρήσει τον ίδιο χαρακτήρα προσφοράς στην εκπαίδευση. ‘Έχει να παρουσιάσει με παρρησία εξαίρετους πολίτες, που έχουν διακριθεί σε δημιουργικές θέσεις του δημόσιου και ιδιωτικού βίου του τόπου μας. Όλοι τους νοσταλγικά αναπολούν Το Μέλι, που τους αγκάλιασε με στοργή και αγάπη, τους παραστάθηκε στα πρώτα τους βήματα και τους έδειξε το σωστό δρόμο για να ευδοκιμήσουν στη ζωή τους. Και τώρα, πολλοί από τους σημερινούς μαθητές είναι τα παιδιά των παλαιών μαθητών του Μελιού, τρανή απόδειξη ότι ζει πάντα στις ψυχές τους η ανάμνηση, η αγάπη και η εκτίμηση για το έργο μας.
Ζούμε σε μια εποχή, που η ζωή μετασχηματίζεται ραγδαία, τα συνεχώς ανανεωμένα ρεύματα της Παιδαγωγικής αναβαπτίζουν τους νέους και εκσυγχρονίζουν τις συνθήκες ζωής των κοινωνιών που ατενίζουν τον 21ο αιώνα. Mε τον ίδιο ρυθμό προχωρούν και όλες οι παιδαγωγικές διαδικασίες της προσχολικής και σχολικής ζωής στο Μέλι, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται σταθερά οι προϋποθέσεις της εκπαίδευσης και να θεμελιώνονται με σύγχρονο τρόπο οι σχέσεις παιδαγωγών και μαθητών. |
|